Selasa, 22 Ogos 2017

FILEM MALAYSIA PALING SERAM PERNAH ANDA TONTON


Admin nak tanya.. apakah filem temparan yang paling seram ko orang pernah tengok? sampai tak boleh tido, mengigau ngigau. sampai nk ke bilik air pun takut terasa macam diperhatikan.. kalau admin masa kecil dulu pastinya filem perjanjian syaitan lakonan arwah azean irdawaty..
memang tak boleh tido malam terutama watak tok ketua yang mata sebelah tu..menyeramkan.. mengiang giang ditelinfan bila dia panggil bini dia...pah...pahh... eeeeee takut....zaman mienium ni admin rasa filem jangan pandang belakang..masa tu admin tgk kat pawagam.. dgn saound sistemnya... wwooooo mmg seram dan terperanjat gila... terutama time mak mah panggil suh masuh rumah dan time heronya angkat mak mah masuk bilik..rupanya benda lain yang dia angkat...eee takutnya... tp itu pada pendapat admin.. ko org mesti ada filem seram sendiri kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kisah Hati

Dah lama admin tak muncul di blog sendiri. Bukan merajuk tapi kesuntukan masa. Maaf kepada anda yang email kat min. Min tak boleh tunaikan ...