Jumaat, 28 Julai 2017

REVIEW FILEM JAKET BIRU

Tajuk : Jaket Biru
Lakonan: Ebby Saiful, Raja Noor Baizura, Isma Alif, Rashidah Jaafar
    Penampilan Istimewa buat pertama dan terakhir kali : WANN

saksikan
CD 1
CD 2

Filem Perjanjian Syaitan



Admin nak kongsi info dengan ko orang semua. Sebuah filem seram zaman 80an. admin tengok filem ni masa kecil-kecil dulu.. lepas tengok takut nak ke bilik air.. seram betul.. mungkin masa itu kita budak-budak lagi.. sekarang ni bila tengok tak rasa apa-apa dah kan.. hehehee.. apa pun filem ni sudah tidak ditayangkan lagi oleh mana-mana stesen TV. Setelah sekian lama admin convert dari VHS utk dikongsi bersama agar khazanah ini tidak terkubur begitu sahaja..

Filem: Perjanjian Syaitan
Tahun : 1981
Arahan: S Sudarmaji
Pelakon Utama : Azean Irdawati

Sinopsis:-

Isnin, 24 Julai 2017

SALAM SEMUA

YO ! YO! ADMIN kembali.. setelah lama menyepi.. sekarang admin akan kembali aktif bersama anda semua. kita share segala apa yang kita minat dan kumpul selama ini. ADMIN mestilah share info2 menarik pasal album-album retro yang pernah kita ada dulu dan sampai sekarang masih tesimpan. biasalah adminkan kaki kumpul barang-barang antik terutama media penyimpanan seperti kaset, CD, DVD, LD, VCD dan piring hitam. Ko orang tahu ke apa benda semua tu.. budak budak sekarang tahu digital saja kan.. melalui hpone dan laptop.. ADMIN pun ada juga tapi lebih best jika ada benda-benda fizikal mcm dulu.. syok dengar lagi sambil belek2 inlay baca lirik lagu kan. sape sezaman admin pasti tau benda dan pasti alaminya dulu kan.. apa pun yang kita lakukan hanyalah sekadar hobi dan menyelmatkan khazanah yang telah terkubur.

terima kasih






SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Sempena Aidilfitri ini, admin menyusun 10 jari mohon maaf dari anda semua seandainya ada tersilap dan terguris hati samada sengaja atau ...