Ahad, 26 November 2017

TEH TARIK DAN NASI LEMAK MENU PILIHAN WARGA MALAYSIA

Selamat pagi.  hari ni aku tak nak bincang pasal filem,  lagu atau apa apa pasal hiburan.  sebab apa. nak tau..  sebabnya perut aku dah lapar. Lapar tahap gaban dah ni,  Tak tahu nak makan apa..  pusing punya pusing last last lepak mamak juga.  dan mcm biasa la.. pekena teh tarik dan masi lemak.


Orang malaysia memang tak lepas dari menu ni terutama masa sarapan. Kebanyakan itu la menu pilihan tak kiralah orang kampung ke., warga bandar ke.  kalau dah perut orang orang malaysia sememangnya pernah makan nasi lemak.  kalau tak makan rugi besar tinggal dimalaysia..  apa istimewanya nasi lemak ye..  aku sendiri phn tak tahu.  so renung2 kan lah nasi lemak ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kisah Hati

Dah lama admin tak muncul di blog sendiri. Bukan merajuk tapi kesuntukan masa. Maaf kepada anda yang email kat min. Min tak boleh tunaikan ...