Rabu, 1 November 2017

BERBALOIKAH BERBELANJA DI MR D.I.Y

pernahkah anda melangkah masuk ke kedai hardware MR. D.I.Y. Bagaimana dengan harga yang ditawarkan murah ke atau tersangat lah murah. bagaimana pula dengan kualiti barang disitu???




Kali ni aku sempat berjalan-jalan di sunway putra mall di pusat bandar kuala lumpur. terserempak dengan kedai ni.. terus terjah tengok tengok saja.. tidak tahu nak beli apa. setelah diamati pada aku harga disini memang murah tapi bab kualiti aku tak jamin. aku tak kata kualitinya low class tapi kena pandai pilih. ada barang aku rasa murah dan berbaloi. dan ada juga yang tempat lain lagi murah. so aku jalan-jalan je dulu. buat perbandingan kalau harga lebih dari RM6 aku cari kat daiso. kat daiso harganya tetap semua barang RM5.90 termasuk gst.


Untuk barang-barang keperluan pertukangan rumah anda menang banyak pilihan disini. Boleh dapatkan apa saja dari segi corak, warna dan macam lah. malas aku nak cerita. tengok la sendiri. Aku paling tertarik dengan wallpaper untuk tampal kat dindang rumah. memang cantik. tapi kalau rumah anda besar kena borang la satu kedai.. haahahaa.

1 ulasan:

CHANNEL MASAKAN BERINFORMASI,SIMPLE DAN MUDAH

 Salam Sejahtera, Apa khabar pengunjung blog ni.. macam mana dengan PKP 2.0 harap semuanya bersabar dan mengharungi detik-detik ini dengan p...