Selasa, 17 Oktober 2017

APA KATA ANDA TENTANG FILEM TOMBIRUO : PENUNGGU RIMBA


Siapa dah tonton filem ni?

Aku baru lepas tonton filem ni. setelah sekian lama aku tak tengok filem melayu di pawagam, kali ini tergerak untuk menonton filem ni yang dikata setaraf filem hollywood. Sebelum pergi aku dah servey harga terlebih dahulu. Dari satu ke satu website aku layari tgk kesesuaian masa aku dan harga dan.... aku memilih MBO CINEMA kat setapak sentral RM10 sahaja. berbaloi baloi.. zaman sekarang ni kita kena jadi pengguna yang bijak.

So far memang tidak mengecewakan. dari mula sampai akhir memang aku terpegun. Dengan kesan khas dan jalan penceritaan yang menarik, mudah difahami dan yang penting aku rasa berbaloi beli tiket. Ia memang sesuai di tonton di pawagam. bukan aku nak promosi filem ni tapi yelah kan.. di pawagam sound efek dia best sikit dari kat rumah. kalau kat rumah buka sound kuat mau kena maki jiran sebelah..

Logik tak logik itu belakang kira. filem hollywood pun banyak yang tak logik kan.. bollywood lagi la.. tapi yang penting kita happy. Aksi aksi yang ditunjukkan dalam filem ini pun hebat, tidak lembek seperti filem-filem lain. nampak real gitu. sesekali macam aksi lawan filem ongbak gitu.

Tapi aku sikit frust la.. tak dapat juga tengok muka disebalik topeng itu, bagaimanakah rupanya sehinggakan dirahsiakan sangat. sampai boleh terkejut sesiapa yang melihatnya.. aku teringin nak tengok. tapi itu lah rahsia akan tetap rahsia. 

apapun memang best la.. rugi tak tengok. jarang filem -filem begini dibuat melainkan filem cinta, korporat dan muka lawa-lawa yang menyebabkan lemau aku nak menonton. mengabiskan duit je kan.. apa pun nasihat aku tepuk dada tanya minat.

bye bye ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CHANNEL MASAKAN BERINFORMASI,SIMPLE DAN MUDAH

 Salam Sejahtera, Apa khabar pengunjung blog ni.. macam mana dengan PKP 2.0 harap semuanya bersabar dan mengharungi detik-detik ini dengan p...