Rabu, 25 Oktober 2017

MAXIS HOTLINK FAST LEBIH BANYAK PILIHAN DATA


woowwww..siapa kat sini pakai maxis hotlink fast prepaid. aku sebenarnya tak pakai sangat tapi ada la. sekarang ni pakai digi untuk line pertama, line kedua baru hotlink ni tu pun kekadang aktif. sekarang tengok kat aplikasi ada macam macam pakej hotlink ni.menarik juga ni. bagi yang kaki internet macam aku.. bayar apa yang kita perlukan saja, mengikut kesesuaian masa kita. time free boleh beli dan layari internet sepuas puasnya.. download la sampai abis koata.. line maxis disekitar bandaraya ni juga boleh la tahan. selalunya aku pakai digi tapi sekarang ni macam problem je.. selalu sangat slow..



sebab tu aku cuba maxis ni.. menang fast la setakat ari ni. digi dulu pun.laju.. sekarang ni je macam slow skit.. 4G tapi speed mcm siput... hotlink terbaru ni selain dapat 1000 minit percuma untuk lima orang kawan ada juga pakej unlimited call RM 60 sebulan.. best la untuk kaki bergayut..kalau lah zaman aku dulu ada macam ni kan best...bergajut je dengan buat hati tersayang sampai lebam... kan..apa apa pun tepuk dada tanya selera. jadilah pengguna yang bijak. jangan.mudah tertipu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

CHANNEL MASAKAN BERINFORMASI,SIMPLE DAN MUDAH

 Salam Sejahtera, Apa khabar pengunjung blog ni.. macam mana dengan PKP 2.0 harap semuanya bersabar dan mengharungi detik-detik ini dengan p...